Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 6, 2006
Image Size
53.7 KB
Resolution
720×504
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
26,719
Favourites
439 (who?)
Comments
137
Downloads
553
×
Jesus at the movies by Bob-Rz Jesus at the movies by Bob-Rz
oh that Jesus.
Add a Comment:
 
:icongalacticjewels:
GalacticJewels Featured By Owner Jul 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Awww hahaha poor guy.
Reply
:iconlesserbogar321:
LesserBogar321 Featured By Owner Feb 8, 2013
The halo was actually introduced into Christianity by pagan romans when Constantine tried to appease both sides and created a syncretic religion. It is not a Christian symbol.
Reply
:iconhithereitsjesus:
hithereitsJesus Featured By Owner Dec 21, 2012
This was so embarrassing.
Reply
:iconsmashray:
SmashRay Featured By Owner Nov 25, 2012
those feels
Reply
:icondragonflywhisperer56:
dragonflywhisperer56 Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist General Artist
My whole family got quite a kick out of this! lol
Reply
:icontitansfighter01:
TitansFighter01 Featured By Owner Oct 22, 2012
Haha I'm glad. I imagine some of them are like 'can you turn that down a little bit?' and Jesus is like 'Man...' Kind of makes you feel sorry for him. :)
Reply
:icondragonflywhisperer56:
dragonflywhisperer56 Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah but it also kinda makes you feel bad for the humans who don't even relise whats (or who) is in front of them. If I where in that theater I would no longer be watching the movie hahahahah.
Reply
:icontitansfighter01:
TitansFighter01 Featured By Owner Oct 23, 2012
I'm pretty sure they would all stop watching the movie if they saw a guy with a glowing halo. and then start making a connection. Its not exactly something you see everyday. lol.

It does actually I guess I hadn't thought about that as much.
Reply
:icondragonflywhisperer56:
dragonflywhisperer56 Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
lol yup :)
Reply
Add a Comment: