Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 8, 2006
Image Size
135 KB
Resolution
432×1395
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
17,528
Favourites
279 (who?)
Comments
21
Downloads
112
×
angsty bunny by Bob-Rz angsty bunny by Bob-Rz
yeah, for teens... and some of those early twentys people too.
Add a Comment:
 
:iconsprinklesgirl:
SprinklesGirl Featured By Owner Oct 25, 2012
I'm sorry I don't get it ... xD the "angst" kind of confuses me... it's not meant to be german is it? xD
Reply
:icontim141600:
Tim141600 Featured By Owner Nov 29, 2010  Hobbyist General Artist
lol thats hilarious
Reply
:iconpharotek:
pharotek Featured By Owner Jan 18, 2010
=D
Reply
:iconinanalleyway:
InAnAlleyWay Featured By Owner Jul 11, 2009
.. would the bunnie be a furry..
Reply
:iconkagomebyanothername:
KagomeByAnotherName Featured By Owner Dec 26, 2008
ahaha! this is my fav out of all of them.
Reply
:iconsilverbaneblood:
Silverbaneblood Featured By Owner Oct 29, 2008
ROFL!!! OMG!! I love these...seriously. They are very creative and made me laugh! Nice work!
Reply
:iconfrozeth:
Frozeth Featured By Owner Oct 5, 2008
HAHAHA, i love the bunny comics, kudos
Reply
:iconcoolnessyo:
CoolnessYO Featured By Owner Sep 22, 2008
:DD alright!we teens love being angsty even though theres absolutely nothing wrong with us!i mean look at emos!
Reply
:iconforgetfulrainn:
ForgetfulRainn Featured By Owner Dec 16, 2007
Hahaha, poor bunny!
Reply
:iconcrimsonrage:
crimsonrage Featured By Owner Dec 14, 2007
can't... stop.. laughing..
Reply
Add a Comment: